6.1.10

Üşenme erteleme vazgeçme

Çok yorgunum..
Uzun bi süre bitkisel hayatta kalmış gibi hissediyorum kendimi.
Ne çok şeyi bir arada yürütüyormuşum meğer..geç kaldığım her şeye hastalıklı halimle yetişmek zorundayım şimdi..ertelenmişlikler,yapılacaklar,yapılamayanlar..
en basitinden dersler..birinden çıkıp birine sarılıyorum sınavların.bu hastane olayı çok kötü oldu çook..şimdi de yoğunluktan uyuyamıyorum.
baş ağrılarımda günün belli anlarında çekilmez oluyor..
yani nietzsche'nin "baş ağrılarımın beynimdeki doğum sancıları olduğunu düşünüyorum"sözünü bizzat yaşıyorum..
Her şeyi,nefes almayı bile baştan öğrenmem gerekiyormuş gibi geliyor..
"kaldığın yerden devam edemiyorsan yeniden başlarsın" diye bir söz var ya hani çerçeveletip duvarıma mı assam nedir..

13 yorum:

... dedi ki...

bence gelinecektir üstesinden:)
İxirim,tamdestekhepdestek sana:)

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

yılmak yokdostum!
bu hayat bizi istiyor
ama biz ona isteğini vermeyeceğiz..
dostum umarım herşey yoluna girer.. dikkat et kendine!
yanındayız her zaman...

beenmaya dedi ki...

kaldığın yerden kaldığın gibi devam edemezsin ki zaten. senin başladığın yer bıraktığın yer bile olsa, aynı yer bile olsa sen aynı değilsin...

ama biliyorum ki sen her şeyin üstesinden gelirsin...

Adsız dedi ki...

bence başarırsın güçlüsün sen, hayat biraz seni oyalıyor o kadar. .

Adsız dedi ki...

Sen kendinden başka kimseyi düşünmüyorsun,sorun burada olabilir mi sence?
Daha beynini kemiren milyonlarca farklı ses duyacaksın,gecenin sadece karanlıktan gündüzün sadece aydınlıktan olduğunu sanacaksın
sen ne zaman ki birisi için ağlamaya başlayacaksın işte o zaman içindeki demir parmaklıkları kırıp kanatlanacaksın

Pabuc dedi ki...

Hadi Bismillah..kolay gele..inan bana hayat hiç kolay değil..sevgiler

Dalgaları Aşmak dedi ki...

prensesin herşeyin üstesinden geleceğine inanıyorum ben :)Hayatta herşey bizler için ve sen her zorluktan daha güçlenerek çıkacaksın.

sevgiyle...

Erkan BAL dedi ki...

istediğin yerden başla. yeter ki başla. ben sonundan başlardım. silkinip,canlanmakta bütün mesele.

maRLa dedi ki...

sorun neydi , rahatsızlığın neydi bilmiyorum ama umarım geçmiş olmuştur..

Berrin dedi ki...

nietzsche'nin "baş ağrılarımın beynimdeki doğum sancıları olduğunu düşünüyorum'' sözü hoşuma gitti, bu sabaha baş ağrısıyla başlayan biri olarak..

cem dedi ki...

bence kaldığın yerden devam edebilirsin ki yapıyorsun da.. ilk zamanlar zor olsa da geçecek, düzelecek diye her şey umuyorum...

Stil Direktoru dedi ki...

İ.x.İ.r silkelen şeker sağlık yerinde ise gerisini takma emi

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

ixir dost (:
güneşin oğlu tarafından
güneş ışığı ödül törenine davetlimizsiniz ödül alacaksınız (:
saygılarımızla

http://lonelyon.blogspot.com/2010/01/kelebek-dostundan-gunesin-ogluna-gunes.html