4.2.11

her şey olduğu kalsın istiyorum.Hep uzak kal mesela sen.Hep bir adım önde ol.Ulaşılmayan sen ol.İmkansız diye sana seslensinler..
Her gün beklentiler içinde olmak yanlış belki.Sürekli denemek hata.
Yorgunluğunu bırakıyorsun sen sadece bana.Sevgi değil okuduğum gözlerinden..
Zihninin tüm karmaşası içinde boğuluyorsun.Varmak istediğin bi yer yok senin.
Kimsesizsin.
... Seni anlatmaya cümlelerim,anlamaya aklım,sevmeye de kalbim yetmez..
Her şey olduğu gibi;dilediğin umduğun ve benim istemediğim gibi;yarım kalsın.

9 yorum:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

bırakalım bu sefer ki de yarım kalsın be dostumcum :(
tıpkı hayallerimiz gibi
tıpkı biz gibi ...

Adsız dedi ki...

bu sözler banamı gözbebeğim ?


uğur...

İ.x.İ.r dedi ki...

Ferdi; kalmıyo işte..belki kıyıda köşede kalıyor ama aklımda kalmıyor:/

İ.x.İ.r dedi ki...

Uğur'm;

Hep gözbebeğin kalıcam,hep uzak..?

Zeugma dedi ki...

Her şey belki de birgün kendiliğinden tam'a ulaşır ixircim...
Kimsenin dilediğine bakmaz...
Dünya sürprizlerle dolu...

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

..yani bitmesin..

İ.x.İ.r dedi ki...

Zeugma'cım;

Umuyorum..

İ.x.İ.r dedi ki...

Mavi tutku;

Bitmesin(:

Emreabf dedi ki...

Bu bence çok iyiydi...