1.7.11

Hayatı Mahvetmenin İncelikleri -1-

Evet bugün ve bundan sonraki birkaç günümüzün konusu sayın okuyucu 'bir hayat itinayla nasıl mahvedilir?' benim gözümden tüm ayrıntılarıyla okuyabilirsiniz.Yok olduğum dönemide içinde bulunduran zamandan kesitler malzemem.Ben ve etrafımdaki insanlardan bazılarının normal olan hayatlarını nasıl yaşanılması zor bir hâle dönüştürdüklerini görelim beraber.
Benimle başlayalım :)

İnsanın en büyük hatalarından biri kendini tanımadan bir başkasını tanımaya çalışmasıdır bence.
Hataya sürükler,üzer hatta ağlatır çok ağlatır.
Elindekileri bilmeden yanındakileri tanımadan bir yola girmek mantıksız(mış).
Saf'ım.E yani doğal olarak saftım.Çocuktum çünkü ha şimdi değil miyim elbette ki hayır çocuğum hâla ve uzun yıllar çocuk kalıcam:)
Çocuklar napar? 
Koşulsuz inanır.,inanır ve inanırlar her söze. 
Ama insanın söylenen her şeye inanması,mantığını düşünmemesi,mutlak güvenmesi ne hoş!
Ve ne acı!
Ve ne hazin!

Hayatınızdaki herşey normalse eğer,mesela hazırlandığınız bir sınavınız bir aileniz,okulunuz,çevreniz varsa ne bileyim siz de herkes gibiyseniz.. bi hayat istersiniz farklı,bi insan belki sizi normallikten ayıracak.
Çok normal değil mi bu istek? 

Sonra kendinize sıkıcı gelirsiniz.Başlarsınız keşfe.Dışarıyı,insanları,siyaseti,sporu,dünyayı tartışırsınız,nafile..
Birileri gelir bu boşlukta sizi bir çukura iter,siz düşerken bile fark etmezsiniz ne olduğunu ne bittiğini.İnanmaya devam edersiniz değişime,yeniliğe,kurtuluşa belki kim bilebilir..

Karanlığa gözünüz alışmaya başlayınca yürürsünüz.Çarparsınız oraya buraya.Ve işte o zaman suçlamaya başlarsınız..Hâlinizi,durumuzu her seferinde duyduğunuz acıyı başkalarına mâl edersiniz.Onlar da size acımtrak gözlerle bakarlar.Konuşmazlar bazen bilirler çünkü canı yanan siz kimseyi duymazsınız kendi çığlığınızdan.

Tüm bunlar olurken işte amacınıza ulaşırsınız.
Artık hiç bir şey normal değildir hayatınızda.
Ne hazırlanacağınız bir sınav vardır,
Ne eski çevreniz, 
Ne okulunuz..

Kalanlar ;

Nefret,
Öfke,
Suçluluk 
Ve bir aşk acısının toplamı kadardır.

Yeni dünyanıza alışın ve normale dönmek için dua edin çünkü sandığınızdan daha çaresizsiniz.

Bugünlük bu kadar yeter mi okuyucu ? Yarın başka bir hayat'la karşınızda olacağım. 

Kendinize iyi davranın ve normal kalın! :) 

13 yorum:

... dedi ki...

umut yarınlarda..

İ.x.İ.r dedi ki...

Evvet Evolet'm:)

cem dedi ki...

du bi sigara yakayım, heyecanlı bi konuya benziyor..:)

cem dedi ki...

büyün bunların altında fark etmek yatıyor. fark etmeden yaşa, baK hayat sana bi halt yapabiliyor mu. gerçi geç kalınmış bi durum ya neyse...

İ.x.İ.r dedi ki...

Cem;

Öncelikle sigaranın hakkını verdi mi yazım merak ettim :))

İ.x.İ.r dedi ki...

Sonraa Cem ;

Farkında olarak hayatı yasamak usta işi sanırım :) insan hemen dalıyor,kanıyor :))

Adsız dedi ki...

Her şey dilediğiniz gibi olsun.hoşgeldiniz.yeni takibe başladım.hep takip edeceğim bloğunuzu.iyi pazarlar diliyorum:)

Adsız dedi ki...

bu arada doğum gününüz kutlu olsun:) sevdiklerinizle nice sağlıklı,mutlu,huzurlu yıllar geçirmenizi diliyorum:)

İ.x.İ.r dedi ki...

kamikaze;

Çok teşekkür ederim hoş geldin :))

ps:malesef doğum günüm değildi ama :)

Adsız dedi ki...

hoşbuldum:)friendfeed sayfanızdan okuyup doğum gününüz sanmıştım:)

Antipatik Yazar dedi ki...

Sen de kendine iyi davran ve hayatını mahvetme ;))

İ.x.İ.r dedi ki...

Antipatik Yazar;

Teşekkürler efenim deniyorum:))

Emreabf dedi ki...

Biraz geç kalmış olabilirim.Ama o acıdan güzelce yaşamışlardan biriyim, geçmiyor denen herşey geçiyor.Mesela acısı hafifliyor mafettiğin hayatı toparlamaya başlıyorsun her şey oluyor da unutursun dedikleri yalan işte.