18.8.11

AYNI DÜNYALARIN İNSANLARI


Kaç çeşit renk,kaç farklı koku,kaç değişik insan,kaç farklı ruh hâli var.
Herkesin bir anlama,anlaşılma çabası içinde olması farklılıktan sanırım.
Bi de ben varım,aa ben de burdayım tavrı.
Birbirimizle oluşumuz,duruşumuz,bakışımız bizi dar bir yola sokuyor aslında.
'beni anla' bakışlarını ulaştırmak istediklerimiz,aslını,içinizi,aklınızı okumasını beklediklerimiz..
Farklı düşünce bile yok aslında.
Durumlar,duygular,olaylar.. hepsi bir yerde sabit ve biz onlara uğruyoruz,onlardan geçiyoruz.
Aynı acıları çekiyoruz.
Aynı mutluluklarla gülümsüyoruz.
Aynı duygularla içimiz sızlıyor.
Hepsi aynı..
Başımızdan geçenler,sarsıntılarımız,hayatımızın insanları farklı da olsa bi noktada hepsi eşdeğer.Hiç kimse bunu bir tek ben yaşadım diyemez.Yavaş yavaş kategorize ediliyoruz.Bunları tadanlar,bunlardan olanlar,şunu sevenler,ondan vazgeçenler...
Aşık oluyoruz mesela.
midende kelebekler uçuşuyor,dünyadaki herkesten vazgeçiyorsun,özlüyorsun,yakınında olmak için çabalıyorsun,gülüyosun anlamsızca,affediyorsun en çok o'nu affediyosun,görmüyorsun,inanıyorsun..
Böyleeee geçiyor günler.
Hepimiz aynı duygudan besleniyoruz. 
Son'larımız da en az başlangıçlarımız kadar benzer oluyor.
Sonra toplanıp,bölünüyoruz.
Yeni yollara,yeni hayatlara girişiyoruz.
Sürekli aynı'sı olduklarımızla yürüyoruz.
Meslek-daş,arka-daş..

Bunları düşünüyorum son günlerde.Aynılığımızı.Buna rağmen farklı olma çabamızı..
Çok daha güzel ifade edebilirdim ama elim gitmedi,tıkandım resmen.
Yazamıyorum bu aralar,tutuklandım.
Kafamda çok daha büyük bşr hikayesi var Aynı dünyanların insnalarının.
Ama şimdilik bununla idare edin,biliyorum anlıyorsununz beni blog-daşlarım :)  

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bazen insanlar aynı duygularda olabiliyo O.o