5.1.13

kim derdi ki?

hayat öyle bi yere getiriyo ki insanı lan diyosun ne oluyoooo..çirkinleşiyosun be.

ben,özlem olan ben.
iyi birisiyim ama çoook eksiklerim var,karakterimde bi döküntülük var,toplanması gereken şeyler var.biliyorum yani eksiklerimi,düzelmem gerektiğini,değiştirmem gereken yerleri.
bazen bakıyorum kendime şöyle.lan özlem diyorum gülüyorum.
bi kere çok hızlı yaşıyorum.çok çabuk tüketiyorum.bitiriyorum hemen.bazen kendime ben bile şaşıyorum.

e hayatta zaten kendiliğinden hızlı olan bişi değil mi?
biz ikimiz deli oluyoruz,hızımızı alamıyoruz,önüne geçemiyoruz.

ben en çok pişman oluyorum biliyosun mu. acayip,deliler gibi.
sonra adımdan mıdır nedir esprisi yapmak istemem ama adımdan mıdır nedir çok özlüyorum.
bazen deli gibi bazen aptal gibi.
özlemek var ya özlemek.
o konuya hiç girmeyelim..

ne diyoduk..hayat adamı nasıl ters düşürüyo,nerelere getirip piç gibi bırakıyo di mi?
di bence..


9 yorum:

Antipatik Yazar dedi ki...

Yazıyı henüz okumadım...
Öyle ki seni görünce hemen heyecanlandım.
Eskilerden birini görmek ne kadar güzel bu ara bir bilsen :)
Herkes blogunu terk etmiş benim gibi..
Ben yazmaya başladım ama tekrar...
Haa ne kadar sürer onu bilmem...
"Selam" olsun sana :))

İ.x.İ.r dedi ki...

Blogger'ın eskisi diye anılacağım zamanlara da gelmişim,teeyy :)

cem dedi ki...

benim adım özlem değil de ne oluyor sanki. bir de bu "yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim" diyenler yok mu, tam imhalıklar..

Özgür dedi ki...

Bence de "di"

Ama insanın eksiklerini bilmesi ve onlar düzeltmek için çaba sarfetmesi bence daha da "di".

Yani bence iyi yoldasın bir gün "Özlem" kimlik bilgilerinden başka bir yerde karşına çıkmayacak.

AdminPanpa dedi ki...

Aynen öyle, hayatın poposuna itinayla tekme attıklarından biride benim =) Fakat en azından eksiklerin farkındayız...

Ness dedi ki...

Oooof of hemde nasıl.

FFatiHH dedi ki...

okulu gördü buraları boşladı.. Okul biter bi gün.. Yine buraya dönecen

İ.x.İ.r dedi ki...

seviyorum sizi,unutur muyum :)

atomsistem dedi ki...

Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

İyi çalışmalar.

Web Tasarım Firma Sitesi site satın al web tasarım online destek