1.3.13

nereye gi-di-yor-sun?

mutsuzum yine,yine hallendim,gene dellendim..

insanlar ya,bazı insanlar neden var?

insan dediklerimiz; çıkarcı manyaklar,sevimsiz canavarlar,oyunbozanlar,riyakar sahtekarlar.

aksi gibi ne çeşit kötü insan varsa dünyada,en az bi tanesinden sızmış,bulaşmış benim yarım yamalak saptantılı hayatıma. 
hayır benim güzel kardeşim ne istiyosun ki sen benden?
ne alıp götürünce benden,tamamlanacağını sanıyosun??
dur yaaa.. sen sanıyo musun ki benim olan,bana ait olan bende durduğu gibi duracak sende??
hı,sanıyo musun??

ne çeşit bi savunmadır bu,ne çeşit bi mutsuzluktur?
etraf birbirinden çalıp çalıp mutlu olabileceğini sanan insanlarla dolu.ş
herkesin gözünde bi hırs bi ezme bi ezip geçme bi ezip geçtikten sonra geriye bakıp gülme isteği..

bence insanlar yalnızken daha sevimliler.
çaresizken daha onurlular.
mutsuzken daha gururlular.

çünkü bu gördüklerim insan değil,insan bu olmamalı.

5 yorum:

Özgür dedi ki...

O gördüklerin gerçekten insan değil. Pek takmamak gerekiyor onları ama hayatımıza yön veriyorlar bir şekilde işte kurtulamıyoruz.
İnsanlar yalnızken daha mutlu değil yıllardır tecrübelerimle sabittir.

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

O şikayet ettiğimiz insanlar var ya iyi ki varlar,çünkü neden biliyor musun? Onlar olmasa ben iyi insanların değerini daha iyi bilemezdim, onların sayesinde az kişi öz kişi prensibini edindim tavsiye ederim küçüğüm ;)

Zeugma dedi ki...

O bahsettiklerinle herkes her an karşılaşıyor ixircim. Bunu yaz aklına. Yalnız değilsin.

Onları yok farzedip hayatın güzel yanlarını görmeye çabala. Ne kadar çabalarsan o kadar mutlu olduğunu göreceksin, inan.

Sevgiyle kucakladım seni...

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Boşverirsek mi huzurlu olabiliyoruz accabaa :))

atomsistem dedi ki...

Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

İyi çalışmalar.

Web Tasarım Firma Sitesi site satın al web tasarım online destek